We investeren dit jaar allemaal meer in onze relaties. Als er een periode is waar is gebleken dat we het echt niet alleen kunnen, is dat wel tijdens deze crisis. Daarom vormen we samen met iedereen die zich betrokken voelt en betrokken wil worden de Vrienden van…Schiedam Centrum. Passage Schiedam is één van onze Vrienden. Ze dragen met de grotere winkelketens bij aan een aantrekkelijk centrum. We trekken steeds meer samen op, dus overlegden we deze week over Pasen en Koningsdag. Blijft een uitdaging om in deze tijd dingen te verzinnen. Gelukkig hebben we zo’n enthousiaste partner.
En dat is zeker niet de enige met wie we optrekken. Naast onze blik op Shop&Hop en Hap&Sap, richten we ons ook zeker op Kijk&Beleef. Evenementenorganisatoren als het nieuw jaarlijks terugkerend festival IDDF (International Distillers festival) willen het centrum betrekken bij hun activiteiten. We vormen als centrum graag een levendig decor. Samen kijken we hoe we dit aan kunnen kleden.
Om te weten wat er speelt in andere steden en te zien hoe verschillende centrummanagers elkaar inspireren met ideeën over wat we nog WEL kunnen, volg ik bijeenkomsten van de CMA, de Centrum Management Academie. Minder activiteit op straat betekent dat we ons meer richten op onze uitstraling. Zo gaan we ons centrum toch versieren met Koningsdag ook als we verder niets kunnen organiseren. Schiedam Centrum is altijd het bezoeken waard!
Ik sluit mijn week af met overleggen over Team Zero. Hoe bevalt de afvalophaaldienst? Is het makkelijker voor de ondernemers? Dan is onze missie geslaagd. Zo ben ik dagelijks op verschillende terreinen samen met onze vrienden bezig voor een aantrekkelijkere & schonere stad!